ETNA ECM163

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA ECM163 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Hansgr 12-09-2010
Geschreven voor: ETNA ECM163

Combi oven nu ca. anderhalf jaar in bebruik. Argumenten om deze machine aan te schaffen waren: - het merk Etna (staat goed bekend, - vormgeving (het app. ziet er mooi uit). Ervaringen zijn matig. Magnetronfunctie is goed, hetelucht functie is onvoldoende (gewenste temp. wordt niet gehaald), combi functies redelijk (hoewel het bakken van een diepvries pizza niet tot een bevredigend resultaat leidt (bodem blijft zompig). Verder maak het app. behoorlijk veel herrie (zoemen,ratelen van draaiplateau, heel hard piepen). Kortom; ik ben niet tevreden over het apparaat.

piet.l 02-02-2010

---------- update review, 02-02-2010 ----------
Ik heb deze Etna nu bijna 2 jaar in gebruik
En kan nu zeggen dat hij goed voldoet maar dat het oven gedeelte mij wat tegen valt
Het lijkt wel of de temperatuur niet klopt
Wat ik ook instel het valt vaak erg tegen
Ik gebruik vaak om te bakken nog een gewone oven en dat was toch niet mijn bedoeling bij de aanschaf van een combi oven

---------- 1e review, 27-04-2008 ----------
prima toestel, doet wat hij moet doen en de functies wijzen zich vanzelf.
maakt alleen wat meer geluid dan ik gewend was van mijn vorige magnetron
ziet er ook nog mooi uit vind ik,maar smaken verschillen natuurlijk

h.m.jjanssen 30-01-2010
Geschreven voor: ETNA ECM163

Sinds enkele dagen in bezit.Ruim voldoende mogelijkheden zeer, eenvoudige bediening. Handleiding in het Nederlands, duidelijk afleesbaar display. Naar mijn mening zeer goede Combi magnetron voor een gunstige prijs ten opzichte van andere duurdere merken.

sjecko 27-01-2010
Geschreven voor: ETNA ECM163

Naar een dik jaar, in volle tevredenheid gebruikt te hebben gemaakt van de Etna Ecm 163 combi. is plotseling
de magnetron-functie defect.

Naar gebeld te hebben met het Call-center ben ik door een vriendelijk dame geholpen en heb het probleem voor gelegd. Is binnen 2 werkdagen mijn nieuwe Ecm 173 toegestuurd. Bij deze complimenten voor de zeer nette afhandeling

huisklusser 29-02-2008
Geschreven voor: ETNA ECM163

Deze magnetron doet z'n werk prima. Enigste minpuntje is de bediening die zich niet helemaal vanzelf laat wijzen. Bij de meeste magnetrons wordt het vermogen in het menu in wattage uitgedrukt; dus bv 300, 600, 900 watt. Bij deze magnetron wordt het in % weergegeven; dus 10%, 30%, 50% van het totale vermogen (900 watt). Niet helemaal vanzelfsprekend dus.
Wel makkelijk zijn de voorgeprogrammeerde kook/bak menu's.
Het RVS design ziet er mooi uit.